Jak oslovit veřejnost reklamní mikinou



Jak oslovit lidi na veřejnosti reklamním textilem https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-textil/?

Oslovují pestré barvy – pastelové barvy dovedou veřejnost oslovit mnohem víc, než barvy ponuré a tmavé. Vztahuje se na ně i fyzikální zákon, kdy světlé barevné tóny odráží energii (z vaší aury nebo odkudkoli v přírodě), zatímco tmavé barvy energii pohlcují (podobně jako černé potrubí pohltí sluneční energii a ohřeje se v něm třeba voda). Tmavé barvy pohlcují i vaší energii z aury, proto se po určité době v tmavém oblečení cítíme bez energie a musíme jí pak častěji doplňovat, například nezdravým jídlem – kalorickým, přeslazeným, z bílé mouky apod.) Barevné mikiny si také lidé snáze všimnou.

člověk v mikině

Žlutá mikina s modrým potiskem – žlutá a modrá se k sobě perfektně hodí, podívejte se například na krásný barevný soulad dresů védské hokejové reprezentace. Modrý potisk na žluté mikině bude vysloveně zářit a pak už jen záleží na motivu potisku, aby byl pro lidi na ulici, v obchodech, na úřadech, v hromadné dopravě, v zaměstnání či ve škole dostatečně atraktivní.

chlapec v mikině

Téma potisku – všude kolem nás je plno různých nápisů a setkáte se s nimi i na potiscích oblečení. Spousta z nich je zaměřena na lenost, neschopnost vlastního úsudku, sklonům k alkoholismu a dalším destruktivním náladám, přičemž se tváří, že jde o humor. Což takhle to změnit a nabízet lidem kolem vás něco inteligentního a laděného v pozitivním duchu? Každý v hloubi své duše ve skutečnosti touží po příjemných zážitcích, vlastním sebevědomí a radosti z tvořivého životního procesu, a k tomu ani alkohol, ani drogy a lidská hloupost nesměřují. Propagujte zdravou výživu, vhodný pohyb a sport, zajímavé přírodní krásy, pozitivně laděné koníčky a zájmy a koneckonců i pracovní činnost, která zlepšuje mezilidské vztahy a život obecně. Vyrábíte hračky, prodáváte kvalitní brambory nebo pokojové rostliny, restaurujete obrazy, hrajete na hudební nástroj, jste dobří instalatéři, elektrikáři nebo obkladači? Dejte to lidem najevo, aby se inspirovali a měli vás třeba za vzor. Trapné není propagovat dobrou věc a myšlenku, trapné jsou naopak ty destruktivní šílenosti.

Jak oslovit veřejnost reklamní mikinou



Jak oslovit lidi na veřejnosti reklamním textilem https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-textil/?

Oslovují pestré barvy – pastelové barvy dovedou veřejnost oslovit mnohem víc, než barvy ponuré a tmavé. Vztahuje se na ně i fyzikální zákon, kdy světlé barevné tóny odráží energii (z vaší aury nebo odkudkoli v přírodě), zatímco tmavé barvy energii pohlcují (podobně jako černé potrubí pohltí sluneční energii a ohřeje se v něm třeba voda). Tmavé barvy pohlcují i vaší energii z aury, proto se po určité době v tmavém oblečení cítíme bez energie a musíme jí pak častěji doplňovat, například nezdravým jídlem – kalorickým, přeslazeným, z bílé mouky apod.) Barevné mikiny si také lidé snáze všimnou.

člověk v mikině

Žlutá mikina s modrým potiskem – žlutá a modrá se k sobě perfektně hodí, podívejte se například na krásný barevný soulad dresů védské hokejové reprezentace. Modrý potisk na žluté mikině bude vysloveně zářit a pak už jen záleží na motivu potisku, aby byl pro lidi na ulici, v obchodech, na úřadech, v hromadné dopravě, v zaměstnání či ve škole dostatečně atraktivní.

chlapec v mikině

Téma potisku – všude kolem nás je plno různých nápisů a setkáte se s nimi i na potiscích oblečení. Spousta z nich je zaměřena na lenost, neschopnost vlastního úsudku, sklonům k alkoholismu a dalším destruktivním náladám, přičemž se tváří, že jde o humor. Což takhle to změnit a nabízet lidem kolem vás něco inteligentního a laděného v pozitivním duchu? Každý v hloubi své duše ve skutečnosti touží po příjemných zážitcích, vlastním sebevědomí a radosti z tvořivého životního procesu, a k tomu ani alkohol, ani drogy a lidská hloupost nesměřují. Propagujte zdravou výživu, vhodný pohyb a sport, zajímavé přírodní krásy, pozitivně laděné koníčky a zájmy a koneckonců i pracovní činnost, která zlepšuje mezilidské vztahy a život obecně. Vyrábíte hračky, prodáváte kvalitní brambory nebo pokojové rostliny, restaurujete obrazy, hrajete na hudební nástroj, jste dobří instalatéři, elektrikáři nebo obkladači? Dejte to lidem najevo, aby se inspirovali a měli vás třeba za vzor. Trapné není propagovat dobrou věc a myšlenku, trapné jsou naopak ty destruktivní šílenosti.